środa, 25 września 2013

Notka informacyjna ~~

Czy ktokolwiek z Was wiedział jak ciężko jest w liceum?
Jak dużo trzeba robić i jak późno wraca się do domu?
Jeżeli tak to...
DLACZEGO NIKT MI NIE POWIEDZIAŁ ?
T_T
Tak czy inaczej, muszę powiadomić co i jak z notkami i częstotliwością ich dodawania.
Będą się pojawiać rzadziej niż przed wakacjami, mianowicie nie raz na tydzień, 
a raz na dwa tygodnie.
Jestem bardzo z tego powodu niezadowolona i wgl najlepiej byłoby gdyby ktoś zamknął szkoły i wprowadził nauczanie domowe.
. . .
Ta...
Pomarzyć se mogę.
 Następna notka pojawi się w przyszłym tygodniu w niedziele i będzie to albo Książe, albo jakiś oneshot, jeszcze nie jestem pewna.
Tak to wygląda właśnie...
Ehh
No nic, do przyszłego tygodnia ^^

2 komentarze:

  1. Ważne, że w ogóle piszesz i o nas pamietasz c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co czujesz kochana, właśnie poszłam do technikum :/ Też nie mam na nic czasu. Ale to ważne, że nie zapomnisz o pisaniu. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń