poniedziałek, 23 grudnia 2013

Przerwa Świąteczna

Wesołych Świąt kochani ^^
Chciałam Wam życzyć...
chyba przede wszystkim spełnienia marzeń.
O i jeszcze dużo prezentów, no bo kto ich nie lubi :3
Hmmm... może jeszcze zdrowia?
Mama zawsze mówi, że jak zdrowie będzie to i reszta się znajdzie.
Tak więc zdrowia też Wam życzę.
Życzę Wam żebym dodawała więcej wpisów...
To takie trochę bardziej dla mnie samej, ale też się przyda ^^
No i cóż, to chyba wszystko ^^
Bo jak napisze, że szczęścia to będą już trochę oklepane te życzenia, nie?

Teraz co do wpisów... 
Do końca świąt nie przewiduje dodania niczego poza jednym rozdziałem Księcia.
 Nie wiem kiedy dokładnie, ale wiem, że przed końcem grudnia na pewno możecie spodziewać się ciągu dalszego perypetii Kona i Irmela.
W te święta jestem absolutnie odcięta od komputera, więc tylko tyle mogę Wam obiecać przed końcem roku.

No to tyle ^^
Jeszcze raz Wesołych Świat ^^

3 komentarze:

  1. Już się kończy przerwa świąteczna, więc... Znajdzie się jakiś tyci, tyciuńki fragmencik np. "...łez" lub "księcia"?
    Mam nadzieję, że święta były udane :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro lub dziś późnym wieczorem (bardziej prawdopodobnym jest, że jutro) dodam Księcia ^^ Na razie muszę go jeszcze troszkę doszlifować ^^

      Usuń
    2. No to fajnie :) Trzymam za słowo! ^^

      Usuń