niedziela, 22 maja 2016

LBA

 Zostałam nominowana już bardzo dawno temu i bardzo przepraszam za tak późne odpowiedzi.
Wraz z tym postem chciałabym także oznajmić, że WRACAM DO WAS MISIE :D
Koniec szkoły i to taki na 4 miechy, bo po maturce już i wgl.
Także tak :3
Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze został.
Czy ktoś pamięta.
No nic, zobaczymy.
W przeciągu paru dni powinnam dodać Heartbeat (wiem, że nie na to czekacie, ale to mam już wstępnie napisane jeszcze tylko parę poprawek.)
Także ten... miło wrócić do domu.

1. Gdyby ziemia się spaliła i dano by ci możliwość przeniesienia się do innego świata, to który byś wybrała?

Taki bez rasizmu, nietolerancji, wojen i pająków, bo właśnie tego w tym obecnym najbardziej nienawidzę.

2. Wierzysz w magię?

Oczywiście, że tak. W każdym jest odrobina magii, to czy umie z niej korzystać zależy tylko i wyłącznie od niego.

3. Do jakiego domu chciałabyś trafić (Harry Potter)?

Ravenclaw

4. Co oznacza twoje pierwsze i drugie imię ?

Paulina -  żeński odpowiednik imienia Paulin. Oznacza "należąca do Pawła", lub "pochodząca od Pawła"... Także ten.
Nie mam drugiego, ale ma trzecie, może być?
Julia - oznacza różę, piękny kwiat.

5. Jakim rodzajem elfa chciałabyś być?

Ładnym haha

6. Jakie jest twoje największe marzenie (pisać i się nie wstydzić! Każdy jest pokręcony ;)

Chce wyjechać z Polski, poznać wielu dobrych i ciekawych ludzi, otworzyć herbaciarnie i w wolnym czasie pisać. Nie wiem, czy to takie bardzo pokręcone, ale mam nadzieję, że się spełni.
7. Znasz MLP? Z którą postacią najbardziej się utożsamiasz?

Znam, tzn. wiem co to takiego, ale nie oglądam. Postaci też raczej nie kojarzę.
8. Z jaką postacią z Disneya się utożsamiasz?

Z Flynn'em z 'Zaplatani'. Mój człowiek jest to. Jedna z najbardziej ogarniętych postaci ever.
 
9.Ulubiony parring (jeśli taki masz)?

Mam ich zbyt wiele, by wymienić wszystkie (tak tak, mówię tylko o ulubionych). Ale raczej Eren i Levi z SnK.
10. Ulubiona piosenka i DLACZEGO jest ulubiona

Ponownie - mam ich naprawdę bardzo dużo. 
Ostatnio jednak po głowie chodzi mi Car Radio - 21 pilots. 
Dlaczego? Po pierwsze, no cóż, to po prostu dobra piosenka, chwytliwa, z ciekawym tłem muzycznym. Po drugie: Słowa. Słowa są bardzo dobitne i przede wszystkim bardzo głębokie. Szczerze wątpię w to, że jest ktoś, kto nie jest w stanie się z nimi choć w niewielkim  stopniu utożsamić.
11. Czytałaś Tolkiena albo Rowling?

Duh, Rowling to kroczący mesjasz literatury o magii, ok?

4 komentarze:

  1. Namida wraca! ^^ Czekałam na to od dawna, wierząc, że jeszcze nie umarłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  2. JUHU!
    Miło powitać gospodynię także :3
    Cieszę się, że wróciłaś. To rocznica ostatniego rozdziału, trochę minęło, ale może to i dobrze, że miałaś taką przerwę, bo wtedy generalnie ma się większy zapał C;
    Naprawdę dobrze Cię tu na powrót widzieć <3
    Muszę przeczytać jeszcze raz poprzednie części Heartbeat, bo chociaż pamiętam ogólny zarys, to tak będzie po prostu wygodniej czytać trzecią :D
    (P.S. Twoja wizja świata jest bardzo ładna (chociaż nadal mam nadzieję, że kiedyś uda mi się polubić te ośmionożne potworki i zaakceptuję ich cel istnienia)).

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJ, GDZIE CI SIĘ WYDAJE ŻE SIĘ WYBIERASZ? WRACAJ TUTAJ!

    OdpowiedzUsuń