czwartek, 3 stycznia 2013

Libster Awards #1

 WoW!!! 
Zostałam nominowana normalnie się tak się cieszę się że się normalnie nie mogę ogarnąć!


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



1. Z jaką postacią z anime przespałbyś się/wziął ślub/zabił ją? Wymienić, oczywiście, trzy różne. ;)
Oj... trudne pytanie, trudne.
Przespałabym się z Masato Hijirikawa z Uta no prince - sama: Maji love 1000%.
Wzięłabym ślub z Gilbertem z Pandora Hearts, Byakuya z Bleach, L z Death Note lub Neji z Naruto (Przepraszam! Nie mogłam wybrać jednego!)
Zabiłabym Sakure z Naruto, nie cierpię jej :/
2. Piosenka, której nie możesz słuchać, bo Cię szlag trafia?
NIENAWIDZĘ DISCO POLO... wszelkiego rodzaju i jest tylko parę nie pisanych wyjątków. 
3. Anioły, czy demony? ;)
Niegrzeczne anioły, Mrau! 
4. Masz jakieś kolekcje?
Nie, ale to się zmieni! Gdy tylko zapanuję nad światem! Buahahahaha! Ekhem...
5. Co teraz masz na sobie? ;>
Zielone spodnie i czarna bluzę z Death Note 
6. Ulubione słodycze?
 Kisiel... liczy się?
7. Gdzie widzisz się za 10 lat?
Ta - je - mni - ca.. A dobra co mi tam! 
Widzę się w wielkiej ale przytulnej willi z paroma ciachami jako lokajami którzy na każde moje polecenia będą odpowiadać: Yes, my Lady. A rozkazy będą mieli różne... Oj różne...
8. Ulubiony odgłos?
 Odgłos deszczu.
9. Ulubiony zapach?
Jaśmin.
10. Jakie krążą o Tobie plotki?
Od lat planuję zagładę kościoła i brakuje mi piątej klepki...
11. Jak powinien zacząć się idealny weekend?
Emmm.... Nie jak a o której...
Idealny weekend powinien zacząć się od pobudki ok 10:00... dobra 10:10 w końcu to weekend, zaszaleję a co! A żeby ten weekend zaczął się naprawdę idealnie pobudki powinno dokonać mega-super-ekstra ciacho o białych albo zielonych oczach.

Moje pytania:
1. Z jaką postacią z anime przespałbyś się/wziął ślub/zabił ją? Wymienić, oczywiście, trzy różne. ;)
2. Piosenka której nie możesz przestać słuchać?
3. Ulubione anime?
4. Co chcesz robić w przyszłości?
5. Lubisz kisiel? Jeśli tak to jaki smak? ;>
6.Najukochańszy pisarz / bloger?
7.Ulubiony smak lodów?
8. Prawdziwa miłość to taka która... [max 4 słowa.]
9. Ulubiony zwierze?
10. Ukochany zespół?
11. Wielbiony przez ciebie człowiek [np. członek jakiegoś zespołu, pisarz, mangaka czy coś]?


No a że jestem straaaasznym leniem i nie chce mi się wypisywać 11 moich ulubionych <a wierzcie że znalazło by się wielu więcej>  to nominuję każdego blogera który zagląda do mnie od czasu do czasu żeby se czytnąć moje notki :P Proszę tylko o to aby zostawił się [czyt. adres swojego bloga] w komentarzu. No to tyle 
:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz