sobota, 16 marca 2013

Liebster Award #2

Naprawdę bardzo ale to bardzo dziękuję za nominowanie mnie do Liebster Awards!!!
 Nominowała mnie autorka bloga, który bardzo polecam: http://ichisui.blogspot.de

                                                                        Zasady :

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla
blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11
pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Nominowani (proszę nie sugerujcie się numeracją, blog z numerkiem 1 jest dla mnie tak samo ważny jak i ten z ):

1. http://opowiadania-yaoi-i-inne.blogspot.com
2. http://k-paradisee.blogspot.com
3. http://megustayaoi.blogspot.com
4. http://hichigoxichigo.bloog.pl
5. http://milosc-to-nie-epizod.blogspot.com

Więcej blogów nie mam niestety pod ręką... Ani żadne inne (z małą ilością obserwatorów) nie przychodzą mi do głowy.

 1.  Czym się interesujesz?
A duuuużo tego ;] Japonia i Korea <---- to moje główne zainteresowania. Jeszcze mangi, anime, książki, poezja, muzyka i tyle o...
2. Masz zaufanie do ludzi?

Tylko do tych, których znam od bardzo dawna. Jestem raczej nieufną osobą. 
3. Co było inspiracją do założenia bloga?

Kiedyś pisałam w zeszycie opowiadania tylko dla mnie. Nie przeznaczone dla oczu nikogo innego prócz paru najbliższych mi osób. Tak było przez parę lat dopóki nie obudziłam się którejś nocy i nie napisałam kilku stron Gwiezdnych Łez.  
Po baaaaardzo długim namyśle stwierdziłam, że zaryzykuje i założę bloga. Mogę więc z czystym sumieniem stwierdzić, że inspiracją do założenia bloga było opowiadanie Gwiezdne Łzy.

4. Lubisz pisać rozdziały leguralnie? Nie sprawia ci to trudności?
Lubię, a może raczej ciesze się i jestem z siebie dumna, gdy napiszę rozdział na czas, jednak nie zawsze mi się to udaję. Owszem czasami sprawia mi to nie lada trudność. Chodzę po domu/szkole/ulicy i marudzę wszystkim "Muszę napisać rozdział..." albo "Nie wyrobie się z rozdziałem" albo "Wen znowu się na mnie fochnął..." Czasem współczuje moim bliskim.

5. Osoby wchodzące na twojego bloga doceniają twoją twórczość?
Tak mi się wydaję, choć zdaję sobie sprawę z tego, że w większości są to ludzie którzy wchodzą na niego raz i więcej nie wracają, lub po prostu ludzie bliscy mojemu sercu. Jeżeli trafi się ktoś spoza tych kręgów to mam nadzieje, że docenia moja pracę.
6. Przejmujesz się zdaniem innych?
To zależy w jakich kwestiach. Jeżeli chodzi o mnie jako o osobę to nie obchodzi mnie to co inni o mnie myślą, bo jestem sobą i to się nie zmieni. Jeżeli chodzi o moje prace to jestem otwarta na krytykę - wiadomo nie wszystkim można dogodzić, jednak zawsze można dążyć do samodoskonalenia, w czym krytyka bardzo pomaga. Są jednak rzeczy, w których zdanie innych ma na mnie ogromny wpływ.

7. Jesteś pesymistką czy optymistką?
Zależy od humoru, jednak najczęściej widzę świat w ciemnych kolorach. Często mam tak, że popadam ze skrajności w skrajność. Czasem to ja potrafię rozśmieszyć całe towarzystwo, a czasem to całe towarzystwo musi rozśmieszać mnie.

8. Jesteś typem samotnika?
Zdecydowanie jestem typem samotnika. Nie jestem najlepsza w nawiązywaniu nowych znajomości... Gadam głupoty, albo siedzę cicho jak zaklęta... Żenada -_-"
9. Twój ulubiony rodzaj muzyki?
K-pop i J-rock. 
10. Wiesz co to manga i anime? Jeśli tak podaj ulubioną.
Wiem ^^
Ulubiona manga The Breaker; Skip Beat; Kuro Tenkousei; Recipte no Oujisama i dużo więcej.
Ulubione anime Mononoke; Bleach; No.6.
11. Za ile zamierzasz zakończyć bloga?
Nie wiem... Na razie nie planuje tego zrobić, i przyznam, że oczyma duszy widzę siebie, jako dorosłą już studentkę dodającą nowy wpis na bloga.

A oto moje pytania do was:

1. Twoja ulubiona książka?
2. Wiesz co to manga/anime? Jeżeli tak to jakie są twoje ulubione (max.2) i najbardziej znienawidzone(max.2) postacie.
3. Jakiej muzyki słuchasz? Twój ulubiony zespół?
4. Czym jest dla Ciebie twój blog?
5. Co cię skłoniło do założenia go?
6. Co (twoim zdaniem)  jest największym problemem w naszym państwie? (no wiesz: brak tolerancji, drogi, idioci w rządzie itp.)
7. Co robisz w wolnym czasie?
8. Ulubione słodycze?
9. Wymarzone wakacje?
10. Ideał faceta/dziewczyny?
11. Która pora roku jest twoją ulubioną i dlaczego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz