piątek, 31 maja 2013

Libster Award #4


Nominowała mnie autorka bloga  
Dzięki ^^
Dzięki, Dzięki, Dzięki :]


Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował.

1. Co uwielbiacie  robić ??
Spać.
2. Czego nie oddalibyście na za nic w świecie??
Moich prac (opowiadań, wierszy).
3. Jaką książkę ostatnio przeczytaliście??
Carlos Ruiz Zafon - Marina.
4. Kim chcecie być w przyszłości ??
Chcę być osobą wykształconą (no doktorat to minimum).
5. Czy chcielibyście być sławnym pisarzem/ pisarką ??
Tak, ale nie w Polsce.
6. Jaki zawód chcecie wykonywać w przyszłości ??
Hmm... Nie wiem. Może tłumacz? Może nauczyciel polskiego... Ale NIE W POLSCE. Kocham nasz język, jest piękny i jestem dumna, że potrafię się nim posługiwać, ale kraju nie znoszę i gdy tylko skończę studia i nadarzy się okazja to stąd uciekam.
7. Jak wyobrażacie siebie za 20 lat ??
Jako dojrzałą, odpowiedzialną, inteligentną kobietę w towarzystwie ukochanego męża i małego synka.
8. Z kim chcielibyście wyruszyć w świat??
Z Lucyferem i Wenem.
9. Jaki kolor lubicie najbardziej??
Czerwony.
10. Z kim  chcielibyście  spędzić całe życie??
Z kimś kogo kochałabym całym swoim sercem.
11. Co wybieracie samotność czy sławę, za którą cię nienawidzą??
Samotność. Najlepiej w jakimś małym domku w Japonii, z ogródkiem, w którym rosłoby drzewo wiśni. Jeżeli miałabym żyć sama to przynajmniej ono dawałoby mi trochę uśmiechu.

Nominuję:
1. http://naomi-mystory.blogspot.com/


Kurde to nie tak, że jestem wredna i dlatego nie nominuję całej 11, ale dlatego że to bez sensu nominować ludzi na siłę. Jeżeli ktoś był przeze mnie nominowany tydzień temu, to nie chcę być wrzodem na dupie i zawracać mu non stop głowę. Dlatego nominuję tylko jednego bloga w podziękowaniu za świetną robotę ^^ I za to że mają mnie w czytanych ^^ Nawet nie wiecie dziewczyny, jak bardzo podnosicie mnie na duchu :*
Statystykę też mi podnosicie xD 


Moje pytania:
1.Jak chciałabyś umrzeć?
2. Co byłoby dla ciebie największą tragedią?
3. Cechy których szukasz u mężczyzny/kobiety?
4. Ulubiony film?
5. Ulubiona książka?
6. Masz zwierzę?
7. Co lubisz pisać najbardziej?
8. Wolisz gdy pada czy świeci słońce?
9. Jaką chciałabyś mieć pracę w przyszłości?
10. Chciałabyś być sławna?
11. Piosenka która teraz chodzi ci po głowie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz