poniedziałek, 6 maja 2013

Liebster Award #3

Autorka bloga http://swiatlo-wciemnosci.blogspot.com nominowała mnie do Liebster Blog Awards. 
Dziękuję jej za to^^
 
,,Liebster Blog Awards jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera za ,,dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Potem Ty nominujesz 11 osób, które o tym informujesz i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje odpowiedz:

1. Czy masz jakieś hobby ( poza pisaniem)?
Manga & Anime ^^ Czytam też dużo książek, staram się przynajmniej jedną czy dwie w miesiącu ^^  Jaram się Japonią i Koreą *_____* Chciałabym kiedyś komponować własną muzykę, jak na razie zmierzam na lekcje perkusji.

2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czerwony i fioletowy... a najlepiej jak jest czerwony przechodzący w fioletowy, takie hmm.. bordo.

3. Gdzie lubisz spędzać wakacje?
W domu (w sensie, że swoim rodzinnym mieście) ze znajomymi.

4. Czy czasem czujesz się samotny/a?
Tak

5. Jakie są Twoje ulubione książki i autorzy?
Wszystkie książki Andrzeja Pilipiuka (no może oprócz Księżniczek i Dziedziczek), cała seria o Abaddonie  Lidii Kossakowskiej, Cień Wiatru i Gra Anioła Carlos'a Ruiz'a Zafon'a oraz Angelologia Trusoni Danielle, Cyfrowa Twierdza Dan'a Brown'a .

6. Czy chciałabyś pisać z kimś listy?
Zależy od tego z kim.

7. Czy wierzysz, że we wszechświecie są planety, na których żyją kosmici?
Nie wiem... nigdy nie kręciły mnie żywoty pozaziemskie (no może prócz aniołów i demonów)... Jak są to ok, byleby nie wysysali mózgów, bo mój mi się jeszcze przyda.

8. Ile ,,końców świata" przeżyłaś?
No tak ze cztery to będą.

9. Lubisz rysować? Co najbardziej?
A takie tam moje bazgrołki... czasem wyjdzie mi coś twarzo podobnego, a czasem coś naprawdę ładnego. No głównie rysuję portrety, ale takie.... zanimizowane ^^ 

10.  Czy masz rodzeństwo? Siostrę, czy brata?
Mam młodszą siostrę... Wredne dziecko.

11. Z jakiego województwa pochodzisz?
Łódzkie - brudne i syfiaste, ale własne xdd 



Blogi które nominuję:
1. http://opowiadania-yaoi-i-inne.blogspot.com/
2. http://milosc-to-nie-epizod.blogspot.com/
3. http://more-yaoi-stories.blogspot.com/
4. http://aikohori.blogspot.com/


Tak wiem.... miało być 11 blogów ale jest tylko 4. Na siłę nominować ludzisków nie będę, bo na takie rzeczy zasługują tylko ci, co odwalają kawał (moim zdaniem) dobrej roboty ^^


Moje pytania:
 1. Twoja ulubiona książka?
2. Twój idol? (Osoba którą szanujesz, podziwiasz itp.)
3.Ukochana piosenka bez której twoje życie nie miałoby sensu ?
4. O czym najbardziej lubisz pisać? Ulubione motywy? Ulubiona problematyka?
5. Jakie jest twoje hobby? (oprócz pisania oczywiście ^^)
6.Co masz teraz na sobie?
7. W jakim województwie mieszkasz?
8. Lubisz swoje miasto?
9. Co zmieniłbyś/abyś w naszym państwie? (oprócz dróg xd)
10. Ulubiony film?
11. Jak wyglądałby twój wymarzony poranek?

1 komentarz: